ساعت تبلیغاتی

دوشنبه 15 مهر 1398
16:02
admin

انواع ساعت تبلیغاتی ، با توجه به تنوع در رنگ و شکل و ظاهر و کارکردها، به سه قسمت ساعت تبلیغاتی دیواری، ساعت تبلیغاتی رومیزی و ساعت تبلیغاتی مچی تقسیم بندی میشود.

هر یک از انواع ساعتهایی که به عنوان تبلیغات هدیه داده میشود، دارای کارکردهای مختلفی میباشد و اهداف خاصی را دنبال میکند. توجه به مخاطبین و نیازهای آنها، میتواند کمک زیادی به تهیه و اهداء ساعت تبلیغاتی کند.


[ بازدید : 532 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

لیوان تبلیغاتی

دوشنبه 15 مهر 1398
13:00
admin

لیوان تبلیغاتی ماگ ، یکی از انواع لیوانهای تبلیغاتی میباشد که در صنعت تبلیغ محصول مورد استفاده قرار میگیرد.

از انواع لیوانهای تبلیغاتی، میتوان به لیوانهای سرامیکی یا ماگ اشاره نمود که نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب مینماید.


[ بازدید : 472 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هدایای تبلیغاتی نفیس

يکشنبه 14 مهر 1398
15:39
admin

سفارش هدایای تبلیغاتی نفیس ، بخشی از فعالیتها و عملکردهای موسسات تبلیغاتی میباشد که با گرفتن سفارش از متقاضیان و خریداران، مراحل سفارش را به صورت حرفه ای انجام میدهد.

مرحله ای از فرآیند اخذ هدایای تبلیغاتی، مرحله سفارش کالا میباشد که مشتریان و متقاضیان به موسسات تبلیغاتی، سفارش کالای خود را میدهند و پس از مشاوره با متخصصان تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی، به هدایای سفارش داده شده دست پیدا میکنند.


[ بازدید : 491 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

آبنما چگونه ساخته میشود

شنبه 13 مهر 1398
11:25
admin

آبنما ، سازه ای است که در محیط های درونی یا بیرونی اجرا می شود و برای آب نوعی حرکت پیش بینی می شود، تا صدای آب و حرکت زیبای آن فضا را تغییر دهد و فضایی آرام بخش را ایجاد کند.ایران یکی از قدیمی ترین کشورهایی است که از آبنما استفاده کرده است و امروزه می توان در مکان های عمومی و تفریحی آبنماهای زیادی مشاهده کرد، که به دلیل احساس خوبی که به انسان میدهد نقش مهمی در زندگی دارند.


[ بازدید : 474 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

چهارشنبه 10 مهر 1398
15:39
admin

هدایای تبلیغاتی مدیریتی رومیزی ، انواعی از هدایای تبلیغاتی هستند که جهت استفاده بر روی میز در نظر گرفته میشوند.

هدایای تبلیغاتی که به مدیران اهداء میگردد، دارای کاربردهای مختلفی میباشد. یکی از کاربردهای مهم هدایای مدیریتی، جهت استفاده بر روی میز میباشد. ست هایی که روی میز قرار میگیرند یکی از هدایای مدیریتی رومیزی میباشند.


[ بازدید : 505 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

هدایای تبلیغاتی

چهارشنبه 10 مهر 1398
11:07
admin

هدایای تبلیغاتی مشهد ، یکی از انواع هدایای تبلیغاتی هستند که در شهرهای مهم استان خراسان اهداء میشود.

با توجه به اینکه امروزه هدایای تبلیغاتی، طرفداران زیادی دارد، بهتر است از هدایای تبلیغاتی در شهرهای مختلف از جمله مشهد استفاده نمود. به دلیل شرایط خاصی که شهر مشهد در ایران دارد، موقعیت مناسبی را جهت اهداء هدایای تبلیغاتی فراهم می آورد.


[ بازدید : 514 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به naskay است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]