شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

naskay

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

ساعت تبلیغاتی

انواع ساعت تبلیغاتی ، با توجه به تنوع در رنگ و شکل و ظاهر و کارکردها، به سه قسمت ساعت تبلیغاتی دیواری، ساعت تبلیغاتی رومیزی و ساعت تبلیغاتی مچی تقسیم بندی میشود.

هر یک از انواع ساعتهایی که به عنوان تبلیغات هدیه داده میشود، دارای کارکردهای مختلفی میباشد و اهداف خاصی را دنبال میکند. توجه به مخاطبین و نیازهای آنها، میتواند کمک زیادی به تهیه و اهداء ساعت تبلیغاتی کند.


انواع ساعت تبلیغاتی دیواری


ساعتهای دیواری نیز دارای انواع مختلفی هستند که در اجناس و مدلهای مختلف و متعددی تولید میشوند. به دلیل اهمیت ساعت تبلیغاتی که بر روی دیوار نصب میشود، لازم است که به مدلها و اشکال و رنگهای گوناگون ساعتها توجه شود. هر چقدر که تنوع در انواع ساعتها بیشتر باشد، شرکتها و سازمانها تمایل بیشتری دارند که از ساعتهای تبلیغاتی استفاده نمایند و آنها را به عنوان هدیه به افراد در جایگاههای خاص اجتماعی ارائه دهند.


نتیجه گیری:
ساعتهای دیواری دارای انواعی هستند که بنابر سلایق افراد مختلف، میتواند هدیه ای مناسب باشد. بسیاری از افراد تمایل دارند از هدایایی استفاده کنند که کاربرد زیادی در زندگی روزمره دارد. از جمله این هدایا، ساعتهای دیواری گزینه ای مناسب برای تبلیغات و معرفی کالا و محصولات میباشد.

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی ماگ ، یکی از انواع لیوانهای تبلیغاتی میباشد که در صنعت تبلیغ محصول مورد استفاده قرار میگیرد.

از انواع لیوانهای تبلیغاتی، میتوان به لیوانهای سرامیکی یا ماگ اشاره نمود که نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب مینماید.

لیوان تبلیغاتی سرامیکی


یکی از پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی در بخش لیوان تبلیغاتی، می توان به لیوان های سرامیکی یا ماگ اشاره نمود. لیوان های ماگ معمولاً به صورت چوبی، سفالی، فلزی عرضه می شوند. این نوع لیوان ها جهت تبلیغات بسیار مناسب می باشند به این دلیل که مخاطبین این نوع لیوان ها از گروه های دانشجویان و کارمندان می باشد. افرادی که لازم است برای مدت زیادی پشت میز نشسته و به کارهای اداری رسیدگی نمایند، تمایل دارند جهت نوشیدن چای یا قهوه از این نوع لیوان ها استفاده نمایند. بنابراین این نوع لیوان ها جهت تبلیغ می تواند ابزارهای مناسبی باشند. تبلیغ بر روی لیوان های سرامیکی می تواند روشی عالی جهت ارائه و معرفی برند و محصول مورد نظر باشد. مصرف کنندگان این نوع لیوان ها با مشاهده برند و تبلیغ چاپ شده بر روی آن، می توانند داخل مصرف کنندگان وفادار برند معرفی شده شوند.


نتیجه گیری:
تبلیغ از طریق لیوان یکی از کاربردی ترین روشهای تبلیغات میباشد. لیوانهای سرامیکی یا ماگ با توجه به نوع و جنس لیوان، دارای طرفداران بسیاری بوده و از انواع پرفروش لیوانهای تبلیغاتی میباشد.

هدایای تبلیغاتی نفیس

سفارش هدایای تبلیغاتی نفیس ، بخشی از فعالیتها و عملکردهای موسسات تبلیغاتی میباشد که با گرفتن سفارش از متقاضیان و خریداران، مراحل سفارش را به صورت حرفه ای انجام میدهد.

مرحله ای از فرآیند اخذ هدایای تبلیغاتی، مرحله سفارش کالا میباشد که مشتریان و متقاضیان به موسسات تبلیغاتی، سفارش کالای خود را میدهند و پس از مشاوره با متخصصان تولید و عرضه هدایای تبلیغاتی، به هدایای سفارش داده شده دست پیدا میکنند.

هدایای نفیس مدیریتی


مدیران شرکتها و کارخانه های مختلف، یکی از مخاطبین اصلی هدایای مدیریتی میباشند. به علت اهمیت هدایای تبلیغاتی نفیس، نوشتن و چاپ نام و برند شرکتها و موسسات و نیز کالاهای تبلیغ شده بر روی هدیه تبلیغاتی، نقش بسزایی در معرفی و فروش کالای مورد نظر ایفا میکند. از هدایای نفیسی که جهت ارائه به مدیران در نظر گرفته میشود، ست های رومیزی، جای خودکار، کتب نفیس، خودکار نفیس، سالنامه های نفیس، ساعتهای دیواری نفیس، ساعتهای مچی نفیس، ساعتهای رومیزی نفیس، جعبه پذیرایی نفیس، روان نویس مارک و نفیس و موارد دیگر میباشد.


نتیجه گیری:
هدایای نفیس گروهی از هدایای تبلیغاتی هستند که در عین نفیس و ارزشمند بودن هدیه، دارای نام و نشان و آرم و لوگویی از شرکت و موسسات و کالاهای خاصی میباشد. در صورتی که هدایای نفیس به مدیران شرکتهای مختلف ارائه و هدیه داده شود، هدیه ای در گروه هدایای تبلیغاتی نفیس قرار میگیرد که جایگاه خاصی میان هدایای تبلیغاتی را دارا میباشد.

آبنما چگونه ساخته میشود

آبنما ، سازه ای است که در محیط های درونی یا بیرونی اجرا می شود و برای آب نوعی حرکت پیش بینی می شود، تا صدای آب و حرکت زیبای آن فضا را تغییر دهد و فضایی آرام بخش را ایجاد کند.ایران یکی از قدیمی ترین کشورهایی است که از آبنما استفاده کرده است و امروزه می توان در مکان های عمومی و تفریحی آبنماهای زیادی مشاهده کرد، که به دلیل احساس خوبی که به انسان میدهد نقش مهمی در زندگی دارند.

برای انتخاب یک آبنما، ابعاد فضا، سلیقه شما و هزینه ای که در نظر دارید موثر است ، آبنماها از نظر نوع، شکل و اندازه متفاوت هستند و شکل ظاهری آنها می تواند از اشکال طبیعی باشد. بری ساخت آبنما باید اصول استاندارد را در نظر بگیریم تا آبنما دچار مشکل نشود به عنوان مثال ، آبنما در زیر درخت نباید قرار بگیرد چون ممکن است کثیف شود و پمپ های آن آسیب ببیند، باید شبکه های آهنی برای محافظت در کف حوض ایجاد شوند که آبنما آسیب نبیند. آبنماها در داخل و خارج ساختمان ها قابل نصب هستند و برای ایجاد رطوبت و خنک کردن محیط به کار می رود و، بهتر است آب نما در حوض یا جایی قرار بگیرد که صدای جریان آب را از پنجره ها شنید.

آبنما موزیکال ، که یکی از زببا ترین انواع آبنماها می باشد که، مخاطب های بسیاری را به خود جلب کرده است و به روش کاملا تخصصی برای زیبا سازی هر محوطه طراحی می شود و آنچه ساخت این آبنماها را متفاوت می کند حرکت فواره ها و اجرای موزیک حرفه ای است. بنابراین هر چه آبنماهای زیباتری را در مناظر باشکوه طراحی کنید مشتریان بیشتری جذب خدمات شما خواهند شد . ویژگی های موسیقی آب نمای موزیکال به تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، مکانیکی، هیدرولیکی نیاز دارد و تاثیر زیادی روی مخاطب دارد و امکان موسیقی همراه با نور را دارد، از دیگر ویژگی های آبنمای موزیکال می توان امکان ترکیب صدها رنگ مختلف، صدها حالت مختلف آب، تنظیم الگوی آب بر اساس سرعت جهت وزش، صدای کم و سرعت بسیار بالا و.. را نام برد. برای تاسیس این نوع آبنما به فضای وسیع و صدها پمپ آب و چراغ در فرم ها کوچک نیاز است.

آبنما شیشه ای ، برای فضاهای مدرن مناسب هستند مثل مراکز خرید و لابی های هتل ها و نمایش بسیار زیبایی از جریان آب به وسیله نورپردازی در شب را دارند، که به شکل ایستاده و دیواری هستند. آبنما شیشه ای با پمپ های مخفی که در آن به کار رفته آب را به بالای شیشه هدایت کرده و، سرازیری آب باعث جلوی زیبای این نوع آب نما می باشد بدانید که، نحوه فرو ریختن آب بستگی به شدت آب، حجم آن و ارتفاع آبشار دارد و با افزایش حجم آب، جریان آب منظم تر می شود. آبنما شیشه ای جای کمی را احتیاج دارد ، رسیدگی خیلی کمی میخواهد ، قابل جابه جایی است و قیمت پایینی دارد. شما می توانید آب نمای شیشه ای را در کنار راه پله قراردهید تا از بی روحی در بیاید و در استخر برای زیبا کردن استخر قرار دهید.

منبع: آبنما زرین

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی رومیزی ، انواعی از هدایای تبلیغاتی هستند که جهت استفاده بر روی میز در نظر گرفته میشوند.

هدایای تبلیغاتی که به مدیران اهداء میگردد، دارای کاربردهای مختلفی میباشد. یکی از کاربردهای مهم هدایای مدیریتی، جهت استفاده بر روی میز میباشد. ست هایی که روی میز قرار میگیرند یکی از هدایای مدیریتی رومیزی میباشند.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی خلاقانه


از نمونه هدایای تبلیغاتی مدیریتی که توسط افرادی خلاق تهیه و تولید میشوند، میتوان به ست های رومیزی تبلیغاتی خلاقانه، انواع ساعتهای رومیزی و ساعتهای دیواری و ساعتهای مچی خلاقانه و لیوانهای تبلیغاتی جالب که به صورت خلاقانه ای طراحی شده اند اشاره نمود. انواع فلش مموری ها که به صورت جالب و خلاقانه ای تولید میشوند، هدیه ای جالب برای مدیران میباشد. شکل و نماد یک شرکت میتواند به صورتی جالب با نوع کالای تبلیغاتی مرتبط شود. برای مثال یک فلش مموری میتواند به نحوی طراحی گردد که کاملا لوگو و آرم محصول و شرکتی خاص را معرفی نماید.


نتیجه گیری:
هدایای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی میباشند. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی، اهداء هدیه به مدیران میباشد که با توجه به نیاز مدیران به دسته های گوناگون تقسیم بندی میشوند. یکی از دسته های هدایای تبلیغاتی مدیریتی، هدایای رومیزی میباشد. هدایای رومیزی جهت قرارگیری بر روی میز طراحی و تولید میشود. هدایای تبلیغاتی هرچقدر به صورت خلاقانه تولید گردد، احتمال معرفی و دیده شدن تبلیغات و ماندگاری در اذهان نیز بیشتر خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مشهد ، یکی از انواع هدایای تبلیغاتی هستند که در شهرهای مهم استان خراسان اهداء میشود.

با توجه به اینکه امروزه هدایای تبلیغاتی، طرفداران زیادی دارد، بهتر است از هدایای تبلیغاتی در شهرهای مختلف از جمله مشهد استفاده نمود. به دلیل شرایط خاصی که شهر مشهد در ایران دارد، موقعیت مناسبی را جهت اهداء هدایای تبلیغاتی فراهم می آورد.

انواع هدایای تبلیغاتی


هدایای تبلیغاتی که در شهر مشهد به افراد یا گروه های خاصی اهداء میگردد، شامل انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی میباشد. هدایایی که بیشتر از موارد دیگر، مورد توجه مراکز و موسسات تبلیغاتی قرار میگیرد، لوازم و ابزارهایی است که مختص استان خراسان و شهر مشهد میباشد. از هدایایی که در شهر مشهد به افراد مختلف داده میشود میتوان به کتب نفیس اشاره نمود. طرفداران کتب نفیس در مشهد به مراتب بیشتر از سایر شهرها میباشند. از جمله هدایای دیگری که در مشهد بیشتر از سایر هدایای، ارائه میشود، هدایای تبلیغاتی مدیریتی میباشد که نیاز مدیران، کارمندان، مشاوران، مهندسان و افراد دیگر در شرکت و کارخانه را رفع مینماید.

1